FICHA PARA EL ANÁLISIS DE RECURSOS TIC
NOMBRE DEL RECURSO TIC: Un día con Tonet
BREVE DESCRIPCIÓN: Es un video que narra el dia a día de Tonet, un chico con síndrome de down.
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
Basease nunha historia real.
| |||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
Usaríase nunha titoría cos país.
| |||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
Está subtitulado, información moi útil para persoas con diversidad funcional auditiva.
| |||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
Alta calidad.
| |||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
Alta calidad.
| |||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
Moi boa.
| |||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
|
X
|
É un material cun contido moi atratictivo visualmente.
| |||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
O material demostra que todo o mundo é capaz de conseguir o que se propón.
| |||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
Non moito, é un testimonio.
| |||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
Non moito, é un testimonio.
| |||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
E moi intrusivo coa poboación con síndrome de Down.
| |||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
Moito, informa sobre como é a vida dunha persoa con síndrome de Down.
| |||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
Moi relevante, axudanos a comprender moito mellor a estas persoas.
| |||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
Podemos utilizar os coñecementos obtidos neste video para utilizalos na nosa vida.
| |||||||||||||
NOMBRE DEL RECURSO TIC: ¿Cómo reaccionarías si te entrevistase una persona con síndrome de Down?
BREVE DESCRIPCIÓN:
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
Utiliza uns bos recursos audiovisuales.
| |||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
Podese usar en nunha titoría cos pais.
| |||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
Só hai subtítulos en situacions onde pode haber confusión.
| |||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
Bo, utiliza un bo equipo de grabación.
| |||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
Moi bo, foi grabado cun bo equipo de audio.
| |||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
Moi boa, concientiza ós destinatarios acerca do síndrome de Down
| |||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
|
X
|
Moi atractivo.
| |||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
Motiva ás persoas con síndrome de Down a realizar acciones que soen ser rechazadas pola sociedade.
| |||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
Moi innovador, fai reaccionar ás persoas de maneiras inesperadas.
| |||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
É unha idea moi creativa que poucas veces se viu antes.
| |||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
Introduce ás persoas con síndrome de Down na sociedade.
| |||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
Forma ás personas con prexuizos deste síndrome.
| |||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
Moi relevante.
| |||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
Non ten moita utilidade práctica.
| |||||||||||||
NOMBRE DEL RECURSO TIC: ¿Qué es el síndrome de Down?
BREVE DESCRIPCIÓN:
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO Y PRESENTACIÓN
|
X
|
É un video moi ameno e bastante ben presentado.
| |||||||||||||
FACILIDAD DE USO
|
X
|
Podese usar tanto nunha titoría como na aula.
| |||||||||||||
LENGUAJE ESCRITO Y ELEMENTOS TEXTUALES
|
X
|
Apenas hai elementos texuales, só utilizanse para recalcar datos importantes.
| |||||||||||||
LENGUAJE VISUAL E IMÁGENES
|
X
|
As ilustracions do video son dunha calidade moi alta.
| |||||||||||||
LENGUAJE AUDITIVO Y ELEMENTOS SONOROS
|
X
|
O vídeo foi realizado cun moi bo equipo de audio.
| |||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
X
|
Moi adecuado ós destinatarios (alumnado de primaria)
| |||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
|
X
|
Os dibuxos captarán a atención do alumnado.
| |||||||||||||
MOTIVADOR
|
X
|
Motiva ó alumnado a incluir ás persoas con síndrome de Down na la sociedade.
| |||||||||||||
INNOVADOR
|
X
|
É un video informativo dirigido a alumnos de primaria.
| |||||||||||||
CREATIVO
|
X
|
Os dibuxos son moi creativos.
| |||||||||||||
INCLUSIVO
|
X
|
Incluye ós/ás nenos/as con síndrome de Down na sociedade.
| |||||||||||||
FORMATIVO
|
X
|
Forma ó alumnado acerca de como tratar ás persoas con síndrome de Down.
| |||||||||||||
RELEVANTE
|
X
|
É unha información moi relevante que todas as persoas deberían saber.
| |||||||||||||
PRÁCTICO
|
X
|
Podese usar tanto nunha titoría como na aula.
| |||||||||||||
Ningún comentario:
Publicar un comentario