FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC
NOMBRE DO RECURSO TIC: video para aprender a tabla de multiplicar
BREVE DESCRIPCIÓN: Éste é un video no que un pai e o seu fillo mostran un método innovador para aprender as tablas de multiplicar de varios números en concreto
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO E PRESENTACIÓN
|
x
|
bastante bo xa que se fixo nun ámbito doméstico.
| |||||||||||||
FACILIDADE DE USO
|
x
|
comprensible e fácil
| |||||||||||||
LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS
|
x
|
boa calidade de imaxe e letra estándar
| |||||||||||||
LINGUAXE VISUAL E IMÁXES
|
x
|
O neno explica ben lo que hai que realizar
| |||||||||||||
LINGUAXE AUDITIVA E ELEMENTOS SONOROS
|
x
|
moi poucos
| |||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
x
|
moi adaptado para a idade que resulta
| |||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
|
x
|
resulta o suficientemente atractivo como para chamar a atención dun neno con tdah
| |||||||||||||
MOTIVADOR
|
x
|
non é motivador o video en sí, pero pode axudar a motivar ao alumnado
| |||||||||||||
INNOVADOR
|
x
|
é un método totalmente innovador, pois ningún dos integrantes conocía o método
| |||||||||||||
CREATIVO
|
x
|
O mismo que para o apartado innovador
| |||||||||||||
INCLUSIVO
|
x
|
axuda bastante a favorecer o desarrollo social do alumno
| |||||||||||||
FORMATIVO
|
x
|
é totalmente formativo, enseña a tabla de multiplicar
| |||||||||||||
RELEVANTE
|
x
|
ao ter alta puntuación nas anteriores valoracións é normal o feito de que sea relevante na aprendizaxe
| |||||||||||||
PRÁCTICO
|
x
|
un método novo para ensinar a tabla e mui útil para nenos que non a saben polo método tradicional
| |||||||||||||
VALORACIÓN CRÍTICA: O único que considero necesario para este recurso é unha mellor explicación do proceso.
IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO: Diversidade á hora de ensinar un tema tan importante e necesario no día a día
FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC
NOME DO RECURSO TIC: conto da pequena tartaruga
ENLACE: https://www.youtube.com/watch?v=ow3dEsZMdFQ&t=433s
BREVE DESCRIPCIÓN: Neste video podemos ver a unha tartaruga vivindo aventuras propias da escola e identificando os distintos roles dos nenos con TDAH
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO E PRESENTACIÓN
|
x
|
É un diseño bastante rudo, nembargantes, a presentación é moi boa.
| |||||||||||||
FACILIDADE DE USO
|
x
|
É un simple enlace a youtube; un vídeo.
| |||||||||||||
LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS
|
x
|
No vídeo podemos ver a transcripción do que se fala nel
| |||||||||||||
LINGUAXE VISUAL E IMÁXES
|
x
|
É un vídeo, polo que predomina a imaxe
| |||||||||||||
LINGUAXE AUDITIVO E ELEMENTOS SONOROS
|
x
|
moi bo audio, realizado cun micrófono de alta calidad
| |||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
|
x
|
está perfectamente adecuado a idade que está dirixido
| |||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
|
x
|
bastante atractivo
| |||||||||||||
MOTIVADOR
|
x
|
a motivación encontrase a medida que avanza o vídeo
| |||||||||||||
INNOVADOR
|
x
|
é outra forma de ensinar a controlarse a un mesmo/a
| |||||||||||||
CREATIVO
|
x
|
non é moi creativo
| |||||||||||||
INCLUSIVO
|
x
|
a intención e da que se acepte a xente con TDAH na sociedade ao igual que o resto
| |||||||||||||
FORMATIVO
|
x
|
ensina valores moi importantes
| |||||||||||||
RELEVANTE
|
x
|
aspectos como a paciencia
| |||||||||||||
PRÁCTICO
|
x
|
serve para entreter ao alumnado
| |||||||||||||
FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC
NOME DO RECURSO TIC: imagen
BREVE DESCRIPCIÓN: esta sería unha imaxe ca que se identificarían os rapaces e rapazas con tdah, coa impulsividade e a enerxía de facer todas as actividades que se lles veñen a mente
VALORACIÓN TÉCNICA
| |||||||||||||||
MUY BUENO
|
BUENO
|
REGULAR
|
MALO
|
Comentarios
| |||||||||||
DISEÑO E PRESENTACIÓN
| |||||||||||||||
FACILIDADE DE USO
| é fácil atopala na internet | ||||||||||||||
LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS
| |||||||||||||||
LINGUAXE VISUAL E IMÁXES
| é unha imaxe, e contén a información que se quere transmitir coa axuda dunha pequena explicación | ||||||||||||||
LINGUAXE AUDITIVO E ELEMENTOS SONOROS
| non contén información de este estilo | ||||||||||||||
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
| |||||||||||||||
VALORACIÓN GLOBAL
| |||||||||||||||
--
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
++
10
|
Comentarios
| |||||
ATRACTIVO
| Moi atractivo para a xente nova | ||||||||||||||
MOTIVADOR
| x | Motiva a xente con TDAH | |||||||||||||
INNOVADOR
| é unha imaxe, e normalmente non se utiliza este tipo de recursos | ||||||||||||||
CREATIVO
| é creativo | ||||||||||||||
INCLUSIVO
| intenta integrar a todo o tipo de persoas | ||||||||||||||
FORMATIVO
| sempre e cando axa unha axuda do estilo dunha presentación oral | ||||||||||||||
RELEVANTE
| é relevante | ||||||||||||||
PRÁCTICO
| axuda a explicar o trastorno que sofren algunhas persoas | ||||||||||||||
Ningún comentario:
Publicar un comentario