luns, 13 de febreiro de 2017

FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC
NOMBRE DO RECURSO TIC: video para aprender a tabla de multiplicar 

BREVE DESCRIPCIÓN: Éste é un video no que un pai e o seu fillo mostran un método innovador para aprender as tablas de multiplicar de varios números en concreto 



VALORACIÓN TÉCNICA

MUY BUENO
BUENO
REGULAR
MALO
Comentarios
DISEÑO E PRESENTACIÓN

x


bastante bo xa que se fixo nun ámbito doméstico.
FACILIDADE DE USO
x



comprensible e fácil
LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS

x


boa calidade de imaxe e letra estándar
LINGUAXE VISUAL E IMÁXES
x



O neno explica ben lo que hai que realizar 
LINGUAXE AUDITIVA E ELEMENTOS SONOROS


x

moi poucos
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
x



moi adaptado para a idade que resulta 
VALORACIÓN GLOBAL

--
1

2

3

4

5

6

7

8

9
++
10
Comentarios
ATRACTIVO






x



resulta o suficientemente atractivo como para chamar a atención dun neno con tdah 
MOTIVADOR







x


non é motivador o video en sí, pero pode axudar a motivar ao alumnado 
INNOVADOR









x
é un método totalmente innovador, pois ningún dos integrantes conocía o método
CREATIVO









x
O mismo que para o apartado innovador 
INCLUSIVO







x


axuda bastante a favorecer o desarrollo social do alumno 
FORMATIVO









x
é totalmente formativo, enseña a tabla de multiplicar 
RELEVANTE








x

ao ter alta puntuación nas anteriores valoracións é normal o feito de que sea relevante na aprendizaxe 
PRÁCTICO









x
un método novo para ensinar a tabla e mui útil para nenos que non a saben polo método tradicional

VALORACIÓN CRÍTICA: O único que considero necesario para este recurso é unha mellor explicación do proceso.

IDEAS QUE APORTA PARA EL PROYECTO QUE SE HA ELEGIDO:  Diversidade á hora de ensinar un tema tan importante e necesario no día a día


FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC
NOME DO RECURSO TIC: conto da pequena tartaruga
ENLACE: https://www.youtube.com/watch?v=ow3dEsZMdFQ&t=433s
BREVE DESCRIPCIÓN: Neste video podemos ver a unha tartaruga vivindo aventuras propias da escola e identificando os distintos roles dos nenos con TDAH
VALORACIÓN TÉCNICA

MUY BUENO
BUENO
REGULAR
MALO
Comentarios
DISEÑO E PRESENTACIÓN

x


É un diseño bastante rudo, nembargantes, a presentación é moi boa.
FACILIDADE DE USO

x


É un simple enlace a youtube; un vídeo.
LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS

x


No vídeo podemos ver a transcripción do que se fala nel
LINGUAXE VISUAL E IMÁXES
x



É un vídeo, polo que predomina a imaxe
LINGUAXE AUDITIVO E ELEMENTOS SONOROS
x



moi bo audio, realizado cun micrófono de alta calidad 
ADECUACIÓN A DESTINATARIOS
x



está perfectamente adecuado a idade que está dirixido 
VALORACIÓN GLOBAL

--
1

2

3

4

5

6

7

8

9
++
10
Comentarios
ATRACTIVO








x

bastante atractivo  
MOTIVADOR




x





a motivación encontrase a medida que avanza o vídeo 
INNOVADOR






x



é outra forma de ensinar a controlarse a un mesmo/a
CREATIVO






x



non é moi creativo 
INCLUSIVO








x

a intención e da que se acepte a xente con TDAH na sociedade ao igual que o resto 
FORMATIVO








x

ensina valores moi importantes
RELEVANTE







x


aspectos como a paciencia 
PRÁCTICO






x



serve para entreter ao alumnado 




FICHA PARA O ANÁLISE DE RECURSOS TIC


NOME DO RECURSO TIC: imagen




BREVE DESCRIPCIÓN: esta sería unha imaxe ca que se identificarían os rapaces e rapazas con tdah, coa impulsividade e a enerxía de facer todas as actividades que se lles veñen a mente


VALORACIÓN TÉCNICA




MUY BUENO


BUENO


REGULAR


MALO


Comentarios


DISEÑO E PRESENTACIÓN


 x
 







é unha imaxe que transmite o necesario 

FACILIDADE DE USO









é fácil atopala na internet


LINGUAXE ESCRITA E ELEMENTOS TEXTUAIS










non contén ningún elemento textual ou escrito 

LINGUAXE VISUAL E IMÁXES


 x







é unha imaxe, e contén a información que se quere transmitir coa axuda dunha pequena explicación


LINGUAXE AUDITIVO E ELEMENTOS SONOROS









non contén información de este estilo


ADECUACIÓN A DESTINATARIOS




 x






ten unha adecuación normal 

VALORACIÓN GLOBAL




--

1



2



3



4



5



6



7



8



9


++

10


Comentarios


ATRACTIVO


















 x
 


Moi atractivo para a xente nova


MOTIVADOR















x





Motiva a xente con TDAH


INNOVADOR





















é unha imaxe, e normalmente non se utiliza este tipo de recursos


CREATIVO





















é creativo


INCLUSIVO





















intenta integrar a todo o tipo de persoas


FORMATIVO





















sempre e cando axa unha axuda do estilo dunha presentación oral


RELEVANTE
















 x





é relevante


PRÁCTICO





















axuda a explicar o trastorno que sofren algunhas persoas





Ningún comentario:

Publicar un comentario

Runescape Book